POLITYKA PRYWATNOŚCI BOHEMIA MOTORS SP. Z O.O.

Niniejsza Polityka prywatności została opracowana w celu transparentnego informowania Państwa m.in. o celach, sposobach i zakresie przetwarzanych danych osobowych, a także służy wypełnieniu obowiązku informacyjnego, określonego w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej również jako: „RODO”. 

Będziemy dokonywać regularnych przeglądów niniejszej Polityki oraz jej aktualizowania, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na treść przepisów prawa, wytycznych organów odpowiedzialnych za nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych, aktualnych praktyk w obszarze ochrony danych osobowych, a także jeżeli uznamy to za konieczne ze względu na bezpieczeństwo lub ochronę danych osobowych, bądź nasze (jako administratora danych osobowych) usprawiedliwione interesy, jak również w przypadku wprowadzania lub doskonalenia procesów biznesowych.  

Zastrzegamy również możliwość zmiany niniejszej Polityki w przypadku zmian technologii, wykorzystywanej do przetwarzania danych osobowych (o ile zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszego dokumentu), jak również w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych. 

§ 1 INFORMACJE OGÓLNE

W pierwszej części Polityki prezentujemy ogólne informacje opisujące sposób, w jaki przetwarzamy Państwa dane osobowe. 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH 

Administratorem Państwa danych osobowych jest BOHEMIA Motors sp. z o.o., z siedzibą w Falentach, pod adresem al. Krakowska 5a, 05-090 Falenty. We wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją praw osób, których dane dotyczą mogą się Państwo kontaktować z Administratorem w następujący sposób: 

  • Poczta tradycyjna: korespondencję należy kierować na adres Administratora (al. Krakowska 5a, 05-090 Falenty) z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”; 
  • Poczta elektroniczna: dane.osobowe@bohemiamotors.pl
  • Aktualny kontakt do poszczególnych oddziałów Administratora dostępny jest na stronie internetowej: https://bohemiamotors.pl/

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), jest nim Pan Patryk Gąsior, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, za pośrednictwem: 

  • Dedykowanego adresu e-mail: iod@bohemiamotors.pl
  • Telefonicznie pod numerem: +48 690 221 852; 
  • Korespondencyjnie pod adresem Administratora: al. Krakowska 5a, 05-090 Falenty z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”; 
  • Osobiście w naszej siedzibie – jednak po uprzednim uzgodnieniu z IOD dogodnego terminu spotkania. 

Wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych, w tym w szczególności wnioski Klientów, w ramach obowiązujących w naszej organizacji procedur przekazywane są każdorazowo do konsultacji IOD. Kierowanie zapytań dotyczących przetwarzania danych osobowych z wykorzystaniem wskazanych wyżej kanałów komunikacji zdecydowanie przyspieszy obsługę Państwa zapytań przez IOD. 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH 

Wszelkie dane osobowe, które przetwarzamy jako administrator bądź w roli podmiotu przetwarzającego przetwarzamy zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 

PRZYSŁUGUJĄCE PAŃSTWU PRAWA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH 

Prawo dostępu do danych – są Państwo uprawnieni do uzyskania od nas potwierdzenia, czy i w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe. Mogą Państwo również na wniosek otrzymać od nas kopię Państwa danych osobowych, które przetwarzamy; 

Prawo do sprostowania danych – w każdej sytuacji, gdy z jakiegoś powodu dane, które przetwarzamy okażą się nieprawidłowe, bądź nieaktualne, czy też niekompletne mogą Państwo oczekiwać od nas ich sprostowania; 

Prawo do usunięcia danych – potocznie prawo do bycia zapomnianym. Jeśli nie życzą sobie Państwo abyśmy dalej przetwarzali Państwa dane osobowe, usuniemy je. Istnieją jednak sytuacje, w których prawo to będzie ograniczone (nie będziemy mogli usunąć wszystkich danych i ograniczymy ich przetwarzanie do niezbędnego minimalnego zakresu oraz czasu), np. w sytuacji, gdy: 

  • będziemy zobowiązani do ich przetwarzania w związku z istniejącym obowiązkiem prawnym, ciążącym na nas jako administratorze (np. celem dopełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów podatkowych i księgowych oraz rachunkowych); 
  • dane przetwarzamy celem zachowania rozliczalności oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami; 

Prawo do ograniczenia przetwarzania – w przypadku skorzystania z tego prawa, ograniczymy przetwarzanie Państwa danych osobowych jedynie do czynności przechowywania; 

Prawo do przenoszenia danych – możemy przekazać Państwu dane osobowe, które Państwa dotyczą w formie np. pliku excel lub pdf, bądź na Państwa życzenie przekazać je bezpośrednio do innego administratora; 

Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania – w dowolnym momencie mogą Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, które Państwa dotyczą. Podobnie jak w przypadku realizacji prawa do usunięcia danych, zaprzestaniemy przetwarzania Państwa danych osobowych, chyba że będziemy zobowiązani lub uprawnieni do ich dalszego przetwarzania ze względu na prawnie uzasadnione podstawy; 

Prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu – z decyzją opartą na zautomatyzowanym przetwarzaniu będziemy mieli do czynienia w sytuacji, gdy zostanie ona podjęta bez udziału człowieka. W naszej działalności takie sytuacje nie mają miejsca w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych; 

Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – jeśli uznają Państwo, że przetwarzamy dane osobowe w sposób niezgodny z prawem, mają Państwo prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/pl). Przed podjęciem takiej decyzji sugerujemy jednak uprzedni kontakt z naszym IOD celem wyjaśnienia kwestii budzących zastrzeżenia. 

OKRESY PRZEZ JAKIE PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE 

Okresy przetwarzania wynikają głównie z obowiązków, które ciążą na nas (jako administratorze danych) i są ustalane na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Wyjątkiem jest sytuacja, w której przetwarzamy dane w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę (marketing bezpośredni), w takim przypadku przetwarzamy dane, do momentu aż zgoda zostanie wycofana. Poniżej przedstawiamy informację na temat okresów, przez które przetwarzamy Państwa dane osobowe w zależności od realizowanego celu przetwarzania: 

  1. Aby umożliwić Państwu skorzystanie z oferowanych przez nas produktów i usług oraz wypełnić obowiązki prawnych ciążące na nas (jako administratorze danych) wynikające z przepisów prawa (m.in. podatkowych i księgowych oraz rachunkowych, a także przeciwdziałania praniu pieniędzy, realizacji obowiązków związanych z wykonywaniem obowiązków dotyczących środków ograniczających, sankcji międzynarodowych i innych środków dotyczących kontroli eksportu) dane zebrane w celu realizacji umowy, którą zawrzemy z Państwem w relacji Sprzedawca <–> Klient, po zrealizowaniu umowy przetwarzamy przez okres wynikający z przepisów prawa tj. 5 lat ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego, następującego po roku, w którym zawarta została umowa. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – dla celu wykonania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit c) RODO – w odniesieniu do konieczności przetwarzania Państwa danych osobowych po realizacji wiążącej nas umowy; 
  2. Celem zachowania rozliczalności oraz w celu ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami do czasu ich przedawnienia przetwarzamy dane w ograniczonym zakresie również po realizacji innych celów przetwarzania. Co do zasady maksymalny okres przetwarzania danych dla tego celu wynosi 6 lat ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego, następującego po roku, w którym nastąpiła ostatnia interakcja z Państwem, chyba że przepisy stanowią inaczej. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; 
  3. Na potrzeby realizacji działań marketingowych zgodnie z regulacjami przyjętymi w RODO  przetwarzamy udostępnione przez Państwa dane kontaktowe na podstawie uzasadnionego interesu administratora jakim jest prowadzenie marketingu bezpośredniego – mogą Państwo w dowolnym momencie wyrazić sprzeciw co do takiego przetwarzania do czasu wyrażenia przez Państwa zgody na kierowanie informacji handlowych, w tym również o najnowszych promocjach i wydarzeniach, a realizacje działań marketingowych rozpoczniemy dopiero po otrzymaniu Państwa wyraźnej zgody. Działania marketingowe będziemy wówczas prowadzili do momentu jej odwołania; 
  4. Jeśli dokonali Państwo zakupu pojazdu w Bohemia Motors w trosce o Państwa bezpieczeństwo i ochronę Państwa interesów będziemy również przetwarzać Państwa dane przez okres tożsamy z okresem gwarancji udzielanej przez producenta pojazdów celem zrealizowania praw wynikających z udzielonej gwarancji oraz tzw. kampanii przywoławczych w przypadku stwierdzenia przez producenta wady pojazdu lub jego części – jeśli zajdzie taka konieczność. Najdłuższy okres gwarancji na dzień powstawania niniejszego dokumentu wynosi 12 lat co do zasady licząc od momentu odebrania przez Państwa zakupionego pojazdu. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. d) RODO. 

Dane osobowe przechowujemy przez okres, którego długość jest uwarunkowana celem, do którego zostały pozyskane. Jeśli dane są przetwarzane w kilku różnych celach, są usuwane bądź przechowywane w formie, która uniemożliwia bezpośrednią identyfikację Klienta, niezwłocznie po realizacji ostatniego ze zdefiniowanych celów. 

PRZETWARZANIE SZCZEGÓLNYCH KATEGORII DANYCH OSOBOWYCH 

W żadnym przypadku naszej działalności nie przetwarzamy danych osobowych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 RODO dotyczących naszych Klientów. 

PRZETWARZANIE DANYCH DOTYCZĄCYCH WYROKÓW SKAZUJĄCYCH I CZYNÓW ZABRONIONYCH 

Co do zasady nie chcielibyśmy przetwarzać danych z tej kategorii. Czasem jednak zdarza się, że kierowcy udostępnianych przez nas pojazdów otrzymują mandaty np. za niewłaściwe parkowanie bądź nieprzestrzeganie przepisów Prawa o ruchu drogowym lub w inny sposób przekraczają obowiązujące przepisy prawa. W sytuacji gdy uprawniony podmiot (np. Policja, Straż Miejska, Urząd Gminy) zwróci się do nas z prośbą o wskazanie osoby kierującej pojazdem jednocześnie przekazuje nam informację o zdarzeniu – przez co jesteśmy w stanie powiązać te informacje z konkretną osobą. 

ODBIORCY DANYCH – CZYLI KOMU MOŻEMY PRZEKAZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE? 

Możemy powierzyć przetwarzanie Państwa danych osobowych, w myśl art. 28 RODO, innemu podmiotowi w drodze umowy lub innego instrumentu prawnego bez zmiany wskazanych powyżej celów przetwarzania. W takiej sytuacji powierzone do przetwarzania dane będą przetwarzane przez podmioty trzecie w naszym imieniu i wyłącznie w celach określonych przez nas. 

Poniżej przedstawiamy listę kategorii odbiorców, którym możemy przekazywać Państwa dane osobowe: 

  1. Importer, producent pojazdu lub przedstawiciel producenta pojazdu; 
  2. Zakłady ubezpieczeń, podmioty/instytucje finansowe, brokerzy i pośrednicy; 
  3. Podmioty świadczące usługi hostingowe; 
  4. Zewnętrzni dostawcy usług marketingowych, podmioty realizujące kampanie marketingowe lub sprzedażowe, badania ankietowe w tym satysfakcji Klienta; 
  5. Zewnętrzni dostawcy usług, którzy wykonują usługi na nasze zlecenie np. usługi detailingowe, usługi transportu i holowania pojazdów (w tym door-to-door); 
  6. Podwykonawcy, świadczący usługi z zakresu dostarczenia oprogramowania, usług płatności, usług wsparcia lub serwisu sprzętu, a także dostawcy towarów oraz usług, z pomocy których korzystamy; 
  7. Kancelarie lub firmy windykacyjne; 
  8. Audytorzy i biegli rewidenci, doradcy prawni, doradcy podatkowi; 
  9. Organy administracji publicznej i uprawnione służby – w zakresie i przypadkach określonych przepisami prawa; 
  10. Operatorzy pocztowi w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe
  11. Firmy zajmujące się ochroną osób i mienia,  świadczące na naszą rzecz usługi nadzoru wizyjnego i ochrony mienia. 

Z racji faktu, że jesteśmy częścią Grupy Emil Frey Polska Państwa dane mogą być również przekazywane do Emil Frey Polska sp. z o.o., a w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przekazanie danych kontaktowych w celu realizacji marketingu produktów i usług oferowanych przez pozostałe podmioty z Grupy Emil Frey Polska – również do Bawaria Motors sp. z o.o. i MB Motors sp. z o.o. 

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY 

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Kapitałowej Emil Frey, w związku z tym pewne informacje, w tym dane osobowe mogą być przekazywane do Emil Frey Holding AG z siedzibą w Zurychu (Szwajcaria), adres: Badenerstrasse 600, 8048 Zurych i podmiotom wchodzącym w skład Grupy Emil Frey i z nią współpracującym. Pragniemy jednocześnie poinformować, że Szwajcaria została uznana przez Komisję Europejską za państwo zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych osobowych (Decyzja Komisji z dnia 26 lipca 2000 r. na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie właściwej ochrony danych osobowych w Szwajcarii. 

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE 

Co do zasady Państwa dane osobowe, które przetwarzamy, nie podlegają decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu. 

Sytuacją, w której stosujemy profilowanie (w tym w sposób częściowo zautomatyzowany) jest prowadzenie personalizowanych działań marketingowych, dostosowanych do profilu odbiorcy w oparciu o przekazane kategorie danych osobowych, osobiste preferencje i zachowania wynikające z informacji o dotychczas wybieranych przez Klienta produktach i usługach przez nas oferowanych. Profilowanie ma miejsce jedynie w przypadku, gdy wyrażą Państwo uprzednio zgodę na otrzymywanie informacji o specjalnie przygotowanych dla Państwa ofertach marketingowych. 

§ 2 SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PRZETWARZANIU PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH

W tej części Polityki wyjaśnimy Państwu sytuacje, w których przetwarzamy Państwa dane osobowe, wskażemy m.in.: cele przetwarzania, podstawy prawne oraz zakresy danych przetwarzanych w ramach poszczególnych czynności. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym informacje o przysługujących Państwu prawach zaprezentowaliśmy w § 1 niniejszej Polityki. 

W każdej sytuacji podanie danych jest dobrowolne, jednak jeśli chcesz skorzystać z oferowanych przez nas towarów lub usług, podanie danych (których zakresy wskazujemy poniżej) będzie niezbędne.  

Poniżej przedstawiamy katalog czynności w ramach realizacji których przetwarzamy Państwa dane osobowe: 

SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW NOWYCH I UŻYWANYCH 

  1. Cel przetwarzania: 

Zakup oraz sprzedaż samochodu wiąże się z koniecznością zawarcia i realizacji umowy, w ramach której niezbędne jest przetwarzanie przez nas danych osobowych Kupującego. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Dane przetwarzamy celem wykonania umowy, której są Państwo stroną – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; 
  3. Jako administrator danych musimy również wypełnić ciążące na nas obowiązki wynikające z przepisów prawa (m.in. podatkowych i księgowych oraz rachunkowych, a także przeciwdziałania praniu pieniędzy) – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; 
  4. Aby zachować tzw. rozliczalność i mieć możliwość ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi nasz (jako administratora danych) tzw. uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; 
  5. W trosce o Państwa bezpieczeństwo i ochronę Państwa interesów będziemy również przetwarzać Państwa dane celem zrealizowania tzw. kampanii przywoławczych w przypadku stwierdzenia przez producenta wady pojazdu lub jego części – jeśli zajdzie taka konieczność – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d) RODO. 
  6. Zakres przetwarzanych danych: 
  7. Imię i nazwisko; 
  8. Adres; 
  9. PESEL/NIP; 
  10. numer dokumentu tożsamości; 
  11. Dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail. 

REALIZACJA USŁUG SERWISOWYCH 

  1. Cel przetwarzania: 

Wykonanie napraw serwisowych również wiąże się z koniecznością zawarcia i realizacji umowy, w ramach której niezbędne jest przetwarzanie przez nas danych osobowych Klienta. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Dane przetwarzamy celem wykonania umowy, której są Państwo stroną – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; 
  3. Jako administrator danych musimy również wypełnić ciążące na nas obowiązki wynikające z przepisów prawa (m.in. podatkowych i księgowych oraz rachunkowych, a także przeciwdziałania praniu pieniędzy) – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; 
  4. Aby zachować tzw. rozliczalność i mieć możliwość ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi nasz (jako administratora danych) tzw. uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; 
  5. W trosce o Państwa bezpieczeństwo i ochronę Państwa interesów będziemy również przetwarzać Państwa dane celem zrealizowania tzw. kampanii przywoławczych w przypadku stwierdzenia przez producenta wady pojazdu lub jego części – jeśli zajdzie taka konieczność – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d) RODO. 
  6. Zakres przetwarzanych danych: 
  7. Imię i nazwisko; 
  8. Adres; 
  9. PESEL/NIP; 
  10. Dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail. 

UMOŻLIWIENIE JAZDY TESTOWEJ/UŻYCZENIE POJAZDU 

  1. Cel przetwarzania: 

Użyczenie pojazdu celem wynajmu bądź umożliwienia Państwu jazdy testowej przed zakupem pojazdu również wiąże się z koniecznością zawarcia i realizacji umowy, w ramach której niezbędne jest przetwarzanie przez nas danych osobowych Klienta. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Dane przetwarzamy celem wykonania umowy, której są Państwo stroną – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; 
  3. Jako administrator danych musimy również wypełnić ciążące na nas obowiązki wynikające z przepisów prawa (m.in. podatkowych i księgowych oraz rachunkowych, a także przeciwdziałania praniu pieniędzy) – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; 
  4. Aby zachować tzw. rozliczalność i mieć możliwość ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi nasz (jako administratora danych) tzw. uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 
  5. Zakres przetwarzanych danych: 
  6. Imię i nazwisko; 
  7. Adres; 
  8. Dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail; 
  9. Numer prawa jazdy. 

PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH 

  1. Cel przetwarzania: 

Działania marketingowe prowadzimy, aby dostarczyć Państwu informacje o najnowszych produktach i usługach, promocjach i organizowanych przez nas wydarzeniach, a także w celu umożliwienia Państwu udziału w wydarzeniach/eventach i ich dalszej promocji. Jeśli uzyskamy na to Państwa wyraźną zgodę, będziemy wówczas przekazywać Państwu ww. informacje, za pośrednictwem kanału (bądź kanałów) komunikacji, który Państwo wskażą jako właściwy. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Dane przetwarzamy na podstawie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest prowadzenie marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), komunikację marketingową będziemy kierować do Państwa dopiero od momentu wyrażenia przez Państwa wyraźnej zgody na otrzymywanie od nas informacji marketingowych; 
  3. Aby zachować tzw. rozliczalność i mieć możliwość ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi nasz (jako administratora danych) tzw. uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; 
  4. Zakres przetwarzanych danych: 
  5. Imię i nazwisko; 
  6. Wskazane przez Państwa dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny; 
  7. Wizerunek oraz dane dot. pojazdu (np. numer VIN, numer rejestracyjny, marka i model) – w przypadku udziału w wydarzeniach/eventach. 

BADANIE SATYSFAKCJI ORAZ POZYSKIWANIE OPINII NA TEMAT OFEROWANYCH PRODUKTÓW I JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG 

  1. Cel przetwarzania: 

Nieustannie dbamy o to, aby świadczyć usługi na najwyższym poziome zarówno pod względem technicznym jak również w zakresie standardów obsługi Klienta. Idea ciągłego doskonalenia towarzyszy nam w każdym z realizowanych procesów m.in. w kontakcie z Klientem. Stąd po zrealizowaniu usługi, czy też odpowiedzi na Państwa zapytania możemy się kontaktować z Państwem w celu zasięgnięcia Państwa opinii na temat oferowanych produktów i jakości świadczonych przez nas usług. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Dane przetwarzamy w oparciu o nasz (jako administratora danych) tzw. uzasadniony interes, którym jest badanie satysfakcji Klienta oraz pozyskiwanie opinii na temat oferowanych produktów i jakości świadczonych usług – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 
  3. Zakres przetwarzanych danych: 
  4. Imię i nazwisko; 
  5. Wskazane przez Państwa dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail. 

REALIZACJA TZW. KAMPANII PRZYWOŁAWCZYCH 

  1. Cel przetwarzania: 

Jeśli dokonali Państwo zakupu pojazdu w Bohemia Motors w trosce o Państwa bezpieczeństwo i ochronę Państwa interesów będziemy również przetwarzać Państwa celem zrealizowania tzw. kampanii przywoławczych w przypadku stwierdzenia przez producenta wady pojazdu lub jego części – jeśli zajdzie taka konieczność. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Przetwarzanie danych w tym przypadku jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, a podstawą prawną przetwarzania jest – art. 6 ust. 1 lit. d) RODO. 
  3. Zakres przetwarzanych danych: 
  4. Imię i nazwisko; 
  5. Wskazane przez Państwa dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny. 

MONITORING WIZYJNY 

  1. Cel przetwarzania: 

W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa naszych pracowników, Klientów i innych osób przebywających w naszych obiektach oraz celem ochrony mienia prowadzimy monitoring wizyjny w naszych obiektach i wokół nich. 

  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Przetwarzanie danych w tym przypadku jest niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa na terenie naszych obiektów, a podstawą prawną przetwarzania jest nasz (jako administratora danych) prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 
  3. Zakres przetwarzanych danych: 
  4. Wizerunek; 
  5. Numery rejestracyjne pojazdów wjeżdżających w obszar objęty monitoringiem. 

Automatyczne przetwarzanie danych osobowych: 

Informacje, które gromadzimy w związku z korzystaniem z naszej strony internetowej mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (również w drodze profilowania), jednakże bez skutków prawnych dla osoby fizycznej lub innych konsekwencji, które w podobny sposób istotnie mogą wpływać sytuację osoby fizycznej. Poniżej przedstawiamy informacje na temat profilowania: 

  • na potrzeby profilowania nie będziemy przetwarzać żadnych danych wrażliwych; 
  • możemy dokonywać profilowania w celu analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań osób korzystających ze strony internetowej lub produktów bądź usług i dopasowywania treści znajdujących się na naszych stronach internetowych lub produktach do tych preferencji; 
  • możemy profilować przede wszystkim w celach marketingowych, tj. dopasowania oferty marketingowej do ww. preferencji. 
  1. Podstawy prawne przetwarzania danych: 
  2. Dla celów związanych z realizacją czynności analitycznych, oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami dane przetwarzamy w oparciu o nasz (jako administratora) tzw. uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; 
  3. W celach udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytania wysłane za pośrednictwem dedykowanych formularzy internetowych – dane przetwarzamy w oparciu o Państwa zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Przez zgodę należy w tym przypadku rozumieć również tzw. wyraźne działanie potwierdzające, którym w tym przypadku będzie wypełnienie i przesłanie zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego lub czatu.